negar_a 1 گزارش دادن ارسال شده در دی 1 سلام دوستان. من از این slider price استفاده میکنم . https://www.jqueryscript.net/demo/Pr...der-jQuery-UI/ اما تو دریافت مقادیر مشکل دارم . <div id="slider-range" class="price-filter-range" name="rangeInput" ></div> <div style="margin:15px auto"> <input type="number" min=50000 max="1000000" oninput="validity.valid||(value='50000');" id="min_price" onchange="filter()" class="price-range-field" /> <input type="number" min=50000 max="1200000" oninput="validity.valid||(value='1000000');" id="max_price" class="price-range-field" /> </div> کد جی کویری function filter(){ $('#min_price').on("change mousemove", function () { let min_price = parseInt($('#min_price').val()); }); $('#filter-form').submit(); } نقل قول Share this post Link to post Share on other sites
saber 143 گزارش دادن ارسال شده در دی 1 برای ایونت onchange گفتید متد filter اجرا بشه بعد داخل خود متد filter دوباره نوشتید که وقتی onchange اجرا شد این قسمت رو باید حذف کنید و مستقیم خود مقدار رو بگیرید نقل قول Share this post Link to post Share on other sites